Zaczęło się 15 listopada 2018 roku!
A właściwie już o wiele wcześniej. 15 listopada 2018 był dniem konferencji, na której przedstawiliśmy chęć zmiany naszego wizerunku. Właśnie wtedy, w świetlicy w Zatoniu pokazaliśmy, że chcemy zrobić coś czego w Zielonej Górze jeszcze nie było. Nowa nazwa instytucji, profesjonalny wizerunek i nowe podejście do promocji walorów turystycznych miasta. To tylko kilka z celów jakie wtedy przed sobą postawiliśmy.
Konferencja była zwieńczeniem naszych długich rozmów i chęcią dotarcia do szerszej publiczności. Wizje o nowym wizerunku zielonogórskiej turystyki snuliśmy już od dawna.
Tym bardziej zbudował nas fakt, że nasze pomysły spodobały się zgromadzonym gościom. To był dla nas spory impuls do działania!
Zmiana wizerunku
Teraz nasza księga znaków zawiera 5 starannie wybranych kolorów. Ale zanim doszło do jej publikacji, a jeszcze wcześniej stworzenia nowego znaku graficznego… wcale tak kolorowo nie było. I to nie dlatego, że postawiliśmy na achromatyczny znak 🙂 Znalezienie optymalnego rozwiązania zajęło nam sporo czasu, ale w końcu się udało. Nowe logo Visit Zielona Góra stało się faktem! I był to początek lawiny, która cały czas pcha nasze zmiany do przodu. Mamy nadzieję, że charakterystyczny domek winiarski, zamknięty w tarczy herbowej już wkrótce będzie doskonale kojarzony z turystycznym obliczem Zielonej Góry.
Wybrane warianty nowego logo
Do zobaczenia w Zielonej Górze
Strona, którą właśnie przeglądacie jest jednym z najważniejszych elementów naszych zmian. Mamy nadzieję, że znajdziecie na niej wszystkie informacje potrzebne do zaplanowania przyjazdu do Zielonej Góry. Chętnie odpowiemy też na Wasze pytania telefonicznie lub drogą mailową. Zachęcamy do kontaktu i do zobaczenia.
Pozdrawiamy
Zespół Visit Zielona Góra